Посольство України у Федеративній Республіці Німеччина

Провадження в закордонних дипломатичних установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово

Нормативно правові акти

Процедура прийому і розгляду в закордонних дипломатичних установах України заяв про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово та прийняття за ними рішень  регулюється Порядком провадження в закордонних дипломатичних установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово, затвердженого наказом МЗС від 22.12.2017 № 573, зареєстрованим в Міністерстві юстиції 18.01.2018 за № 77/31529.

Необхідні документи

Громадяни України, які виїхали за кордон тимчасово та досягли 16-річного віку, для оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном подають до ЗДУ в державі за місцем тимчасового перебування такі документи:

1) дійсний документ, що посвідчує особу та підтверджує її належність до громадянства України, а також дає право на виїзд з України, та його копію;

2) заповнена та підписана заява (додаток 1 до Порядку);

3) кольорова фотокартка розміром 3,5 х 4,5 см;

4) копія паспорта громадянина України (за наявності);

5) копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності);

6) довідка про реєстрацію особи громадянином України - для осіб, яким було оформлено в ЗДУ громадянство України, починаючи з 01 березня 2001 року;

7) документ, що підтверджує сплату консульського збору, або документ, на підставі якого заявник звільняється від його сплати.

Для оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном особи, яка не досягла 16 років, законний представник подає щодо неї такі документи:

1) заповнена та підписана законним представником заява - у випадку, коли законний представник не подає заяву щодо себе (додаток 1 до Порядку);

2) свідоцтво про народження особи, яка не досягла 16-річного віку, та його копія. Для осіб, народжених за кордоном, починаючи з 01 березня 2001 року, також подається довідка про реєстрацію особи громадянином України та її копія;

3) дійсний паспортний документ, що посвідчує особу законного представника, та його копія;

4) кольорова фотокартка розміром 3,5 х 4,5 см особи, яка не досягла 16-річного віку;

5) документи, що підтверджують повноваження законного представника, та їх копії. Повноваження одного з батьків дитини підтверджуються свідоцтвом про народження такої дитини. У разі невідповідності імені (імен) у документі, що підтверджує повноваження законного представника, та у паспортному документі додатково подаються документи, що підтверджують факт зміни імені;

6) нотаріально засвідчена згода законних представників або одного з них, який залишається в Україні, про залишення на постійне проживання за кордоном особи, яка не досягла 16-річного віку, або свідоцтво про смерть чи рішення суду про позбавлення батьківських прав, про визнання особи обмежено дієздатною, або недієздатною, або безвісно відсутньою, оголошення її померлою та копії таких документів. За відсутності одного з перерахованих документів подається рішення суду, яке дає право на виїзд дитини на постійне проживання за кордон, та його копія. У разі якщо інший законний представник є іноземцем або особою без громадянства, що підтверджується документально, його згода не вимагається. У такому випадку подається копія дійсного паспортного документа або свідоцтва про народження дитини, яким підтверджується, що інший законний представник є іноземцем або особою без громадянства. У разі якщо інший законний представник є громадянином України, який згідно з чинним законодавством України вважається таким, що постійно проживає за кордоном, що підтверджується документально, його згода не вимагається;

7) нотаріально засвідчена заява про згоду дитини віком від 14 до 16 років на оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном (додаток 2);

8) копія паспорта громадянина України (за наявності) та копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності);

9) документ, що підтверджує сплату консульського збору, у разі подання законним представником окремої заяви щодо оформлення документів на залишення на постійне проживання особи, яка не досягла 16-річного віку, або документ, на підставі якого законний представник звільняється від його сплати;

10) документ особи віком від 14 до 16 років, що посвідчує особу та підтверджує її належність до громадянства України, а також дає право на виїзд з України, та його копія (для особи віком до 14 років – за наявності).

УВАГА! Незалежно від результатів розгляду поданої заяви консульський збір не повертається.

Процедура розгляду справ щодо осіб, які досягли 16-річного віку

Матеріали про оформлення документів на залишення на постійне проживання за кордон розглядаються консульською посадовою особою, відповідальною за цей напрям роботи.

Матеріали про оформлення документів про залишення на постійне проживання за кордоном осіб, які досягли 16-річного віку проходять процедуру узгодження зі Службою безпеки України за місцем (останньої) реєстрації заявника в Україні через Департамент консульської служби Міністерства закордонних справ та за наявними в установами офіційними повідомленням про наявність обмежень щодо заявника у праві виїзду за кордон.

Після отримання відповіді з СБУ, Департамент консульської служби інформує відповідне дипломатичне представництво чи консульську установу України за кордоном, до якої звернувся заявник з відповідною заявою.

Відповідно до отриманої інформації така установа приймає рішення за поданою заявою про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном або про відмову в оформленні документів для залишення на постійне проживання за кордоном.

Рішення про відмову в оформленні документів для залишення на постійне проживання за кордоном приймається за наявності однієї з таких підстав:

1) заява заявника (законного представника) про відмову в продовженні розгляду поданої ним заяви;

2) заява одного із законних представників дитини або самої дитини віком від 14 до 16 років про відкликання своєї згоди на оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном;

3) настання однієї з умов, передбачених статтею 6 Закону України «Про порядок виїзду з України та в’їзду в Україну громадян України», що обмежує заявника у праві виїзду за межі України;

4) мотивовані заперечення СБУ.

Про прийняте рішення ЗДУ протягом п’яти робочих днів повідомляє заявника у письмовій формі засобами електронного чи поштового зв’язку та надає копію прийнятого рішення.

Одночасно з прийняттям рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном заявник інформується про необхідність зняття з реєстрації місця проживання в Україні та надання ЗДУ протягом шести місяців з дня направлення повідомлення наступних документів (а):

  • для особи, яка має паспорт громадянина України у формі книжечки, - штампом зняття з реєстрації місця проживання;
  • для особи, яка має паспорт громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, - довідкою про зняття з реєстрації місця проживання, виданою відповідним органом реєстрації;
  • для особи, яка обліковувалася як зареєстрована в Україні, але не оформлювала паспорт громадянина України, - довідкою про зняття з реєстрації місця проживання, виданою органом реєстрації;
  • для особи, яка не обліковувалася як зареєстрована в Україні та не оформлювала паспорт громадянина України, - довідкою органу реєстрації за місцем реєстрації законних представників або одного з них, який є громадянином України, за умови, що інший є іноземцем або особою без громадянства. У разі, якщо обидва законні представники є громадянами України, така довідка оформлюється за місцем останньої реєстрації місця проживання на території України кожного з них.

Після надання ЗДУ одного з передбачених вище документів, у паспорті громадянина України для виїзду за кордон проставляється штамп «постійне проживання» із зазначенням дати прийняття відповідного рішення, назви країни, посади, прізвища та підпису консульської посадової особи та видається довідка про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном.

Зазначена довідка видається без стягнення консульського збору.

У разі ненадання заявником копії паспорта громадянина України, яким він документувався або у разі, якщо він не документувався паспортом громадянина України, консульська посадова особа додатково здійснює процедуру перевірки оформлення паспорта громадянина України.

Процедура розгляду справ щодо осіб, які не досягли 16-річного віку

Рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном або про відмову в оформленні документів для залишення на постійне проживання за кордоном щодо особи, яка не досягла 16-річного віку на момент прийняття рішення, приймається без направлення запиту до СБУ протягом п’яти робочих днів з дня отримання всіх документів.

Про прийняте рішення ЗДУ протягом п’яти робочих днів повідомляє законного представника у письмовій формі засобами електронного чи поштового зв’язку та надає копію прийнятого рішення.

Одночасно з прийняттям рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном законний представник інформується про необхідність зняття з реєстрації місця проживання в Україні та надання ЗДУ протягом шести місяців з дня направлення повідомлення наступних документів (а):

  • для особи, яка має паспорт громадянина України у формі книжечки, - штампом зняття з реєстрації місця проживання;
  • для особи, яка має паспорт громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, - довідкою про зняття з реєстрації місця проживання, виданою відповідним органом реєстрації;
  • для особи, яка обліковувалася як зареєстрована в Україні, але не оформлювала паспорт громадянина України, - довідкою про зняття з реєстрації місця проживання, виданою органом реєстрації;
  • для особи, яка не обліковувалася як зареєстрована в Україні та не оформлювала паспорт громадянина України, - довідкою органу реєстрації за місцем реєстрації законних представників або одного з них, який є громадянином України, за умови, що інший є іноземцем або особою без громадянства. У разі якщо обидва законні представники є громадянами України, така довідка оформлюється за місцем останньої реєстрації місця проживання на території України кожного з них.

Після надання ЗДУ одного з перерахованих документів, у паспорті громадянина України для виїзду за кордон проставляється штамп «постійне проживання» із зазначенням дати прийняття відповідного рішення, назви країни, посади, прізвища та підпису консульської посадової особи та видається довідка про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном (додаток 11).

Зазначена довідка видається без стягнення консульського збору.

У разі ненадання законним представником особи у віці від 14 до 16 років копії паспорта громадянина України, яким така особа документувалася або у разі, якщо така особа не документувалася паспортом громадянина України, консульська посадова особа додатково здійснює процедуру перевірки оформлення паспорта громадянина України.

Скасування прийнятих рішень та їх оскарження

Рішення про скасування рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном приймається керівником закордонної дипломатичної установи, яка прийняла рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном у разі:

1) подання особою недійсних / підробних документів, завідомо неправдивих відомостей або приховування суттєвого факту, наявність якого перешкоджає оформленню документів для залишення на постійне проживання за кордоном;

2) якщо заявник протягом шести місяців з моменту направлення йому повідомлення про прийняте рішення не звернувся до ЗДУ для завершення оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном.

Про прийняте рішення про скасування рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном ЗДУ протягом п’яти робочих днів інформує заявника в письмовій формі засобами поштового або електронного зв’язку.


Порядок прийому до розгляду клопотань громадян України про залишення на постійне місце проживання за кордоном

Увага! Новий порядок оформлення ПМП: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0077-18

Громадяни України, які виїхали за її межі тимчасово та досягли 16-річного віку, при порушенні клопотання про залишення на постійне місце проживання за кордоном подають особисто до Посольства України (в межах консульского округу якого вони проживають )такі документи:

  1. Паспорт громадянина України для виїзду за кордон (або дійсний проїзний документ дитини), за яким громадянин України виїхав за її межі та копія усіх сторінок (крім чистих);
  2. 1 кольорова фотокартка розміром 35х45 мм;
  3. Заява-анкета (додаток №1), заповнюється українською мовою;
  4. Довідка з місця проживання (Aufenthaltsbescheinigung) ;
  5. 5.                  За наявності у заявника дітей віком до 16 років – оригінал і копія їх свідоцтв про народження (при народженні дитини на території ФРН – довідка та її копія про реєстрацію дитини громадянином України для дітей, які народились після 01.03.2001 р., за наявності - паспорт). При різних прізвищах заявника та дитини подається свідоцтво про шлюб заявника.
  6. Паспорт громадянина України  (за наявності) та одна копія.
  7. Нотаріально засвідчені заяви дітей віком від 14 до 18 років про згоду на своє залишення на постійне місце проживання разом з батьками або одним із них та її 3 копії. Оригінал заяви залишається в матеріалах справи.
  8. Якщо діти, які не досягли  16-річного віку залишаються на постійне місце проживання за кордоном з одним із батьків, подається нотаріально засвідчена заява про згоду на це другого з батьків. У випадку смерті одного із батьків подається свідоцтво про смерть та одна копії. Якщо він пропав безвісті/позбавлений батьківських праввизнаний недієздатним або обмежено дієздатним/оголошено померлим – рішення суду та  його копія. Якщо батько дитини був записаний до свідоцтва про народження дитини зі слів матері, подається відповідна довідка відділу РАЦСу за місцем реєстрації народження.
  9. Документ про сплату консульського збору.

10.      Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера платника податків (за наявності)

 

Для оформлення документів на залишення на постійне проживання за кордоном дитини, яка не досягла 16 років, законний представник (УВАГА! ЗА УМОВИ, коли законний представник НЕ ПОДАЄ заяву щодо себе разом з дитиною!) подає щодо неї такі документи:

  1. Заповнена та підписана законним представником заява-анкета;
  2. Свідоцтво про народження дитини та його копія. Для осіб, народжених за кордоном, починаючи з 01.03.2001 року, також подається довідка про реєстрацію особи громадянином України та її копія;
  3. Дійсний паспорт громадянина України для виїзду за кордон законного представника та його копія;
  4. 1 кольорова фотокартка розміром 35х45 мм дитини, яка не досягла 16 років;
  5. Документи, що підтверджують повноваження законного представника, та їхні копії. Повноваження батьків дитини підтверджується свідоцтвом про народження. У разі невідповідності ІМЕНІ (ПІБ) у документах заявника та дитини, додатково подаються документи, що підтверджують факт зміни ІМЕНІ (ПІБ);
  6. Нотаріально засвідчена заява про згоду другого з законних представників (батьків), який залишається в Україні. У випадку смерті одного із батьків подається свідоцтво про смерть та одна копії. Якщо він пропав безвісті/позбавлений батьківських праввизнаний недієздатним або обмежено дієздатним/оголошено померлим – рішення суду та  його копія. Якщо батько дитини був записаний до свідоцтва про народження дитини зі слів матері, подається відповідна довідка відділу РАЦСу за місцем реєстрації народження.  У разі, якщо інший законний представник є іноземцем або особою без громадянства    (або громадянин України, що вже має оформлений за українським законодавством дозвіл щодо виїзду на постійне проживання  ), що підтверджено документально (копія паспортного документа/посвідчення), його згода не потрібна.
  7. Паспорт громадянина України  (за наявності) та одна копія.
  8. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера платника податків (за наявності).
  9. Документ про сплату консульського збору.
  10. Документ особи віком від 14 до 16 років, що посвідчує особу та підтверджує належність до громадянства України, а також дає право на виїзд з України( паспорт громадянина України для виїзду за кордон або дійсний проїзний документ дитини).

 

 

  1. Три маркованих підписаних конверта (марки на суму: 3 х 70 центів). За розгляд клопотання про залишення на постійне місце проживання стягується консульський збір у розмірі 230 євро, який має бути переказаний на рахунок Посольства: Botschaft der Ukraine,

Konto 266 74 75, BLZ 100 400 00,  IBAN: DE 64 1004 0000 0266 7475 00, BIC: COBADEFFXXX Commerzbank AG in Berlin. На підтвердження оплати консульського збору слід подати оригінал Kontoauszug.

У випадку відмови у задоволенні клопотання, консульський збір не повертається.

Орієнтовний термін завершення загальної процедури оформлення ПМП -  до 8  місяців.

 

 

УВАГА!!!

 

  • Документи приймаються тільки комплектно.
  • Документи, видані іноземними органами влади, в т.ч. органами ФРН, подаються легалізованими або засвідченими штампом «APOSTILLE».
  • Іноземні документи мають бути перекладені на українську мову присяжним перекладачем. Переклад робиться після засвідчення документа «APOSTILLE» в німецьких органах.
  • Написання Ваших прізвищ та імені у всіх документах та їхніх перекладах має збігатись та відповідати їх написанню у Вашому закордонному паспорті!
  • Довідка з місця проживання (Aufenthaltsbescheinigung) не засвідчується «APOSTILLE» та не перекладається на українську мову!
  • Роздруківка про сплату консульського збору, зробленого через Online-banking, не приймається без печатки банку та підпису банківського співробітника. Якщо заявник подає банківську квитанцію або її копію, на ній має стояти печатка банку (або інша його відмітка) та підпис банківського співробітника.
  • У разі досягнення особою 14-річного віку під час оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном  громадянами України, які виїхали за кордон тимчасово, при прийнятті заяви консульська пасадова особа письмово інформує законного представника про те, що зняття з реєстрації місця проживання в Україні та отримання відповідного підтверджуючого документа (Є НЕОБХІДНОЮ, УМОВОЮ ДЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ НА ПОСТІЙНЕ ПРОЖИВАННЯ ЗА КОРДОНОМ) можливо ВИКЛЮЧНО ПІСЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ (т.зв. «внутрішнього паспорта»). Інформація має бути підписана завником та долучена до справи.
  • Якщо заявник протягом 6 місяців з моменту направлення йому повідомлення про прийняття рішення не звернувся до зДУ для завершення оформлення документів для залишення на постійне прживання за кордоном – РІШЕННЯ СКАСОВУЄТЬСЯ.

Консульський підрозділ Посольства
Керівник: Лисенко Ірина Петрівна
Радник з консульських питань
Адреса: Albrechtstrasse 26, 10117, Berlin. Переглянути на мапі
Телефон: (+4930) 288 8717 0 (довідка Пн., Ср., Чт., Пт. - 15:00-17:00; Вт. - 10:00-12:00)
Факс: (+4930) 288 87 7219
Ел. пошта: emb_de@mfa.gov.ua
Веб-сайт: http://germany.mfa.gov.ua/ua
Графік роботи:

Прийом громадян:

Понеділок, середа, п’ятниця: 09:00 – 12:45

Вівторок: 14:00 – 17:45

Четвер: прийом за попереднім записом громадян певних категорій (інваліди, вагітні, тяжкохворі), та прийом громадян з питань реєстрації актів цивільного стану; проведення виїзних консульських обслуговувань, відвідання арештованих і хворих громадян України

Вихідні - субота, неділя (а також святкові та неробочі дні).

Прийом громадян, які потрапили у скрутне становище (ДТП, втрата документів тощо), ведеться і у позаприйомні години.

Надання довідок за телефоном (крім вихідних та святкових днів):

+49(30) 2888 71 70: Пн - 15.00-17.00; Вт - 10.00-12.00;

Ср - 15.00-17.00; Чт- 15.00-17.00, Пт - 15.00-17.00

Інформація за телефоном консульського підрозділу Посольства України у Федеративній Республіці Німеччина надається у формі загальної довідки.

Консультації надаються виключно під час консульського прийому консульськими посадовими особами.

Увага! Консульський підрозділ Посольства України

не здійснюватиме прийом громадян у наступні святкові дні:

Дата/Datum

08.03.2018

09.03.2018

09.04.2018

30.04.2018

01.05.2018

09.05.2018

28.05.2018

28.06.2018

29.06.2018

24.08.2018

15.10.2018

24.12.2018

25.12.2018

31.12.2018

Не вдалося зателефонувати? Напишіть нам на електронну пошту:

 

emb_de@mfa.gov.ua

Межі консульського округу:

Консульський округ: Компетенція Посольства України у ФРН розповсюджується на федеральні землі: Берлін, Бранденбург, Саксонія-Ангальт, Саксонія, Тюрінгія, Мекленбург-Передня Померанія.

Примітки:

Банківські реквізити Посольства України у ФРН:

Увага! Консульський збір сплачується виключно при зверненні саме до Посольства України у ФРН!

Botschaft der Ukraine, Konto 266 74 75,
BLZ 100 400 00 IBAN DE64 1004 0000 0266 7475 00, BIC COBADEFFXXX
Commerzbank Berlin

Посольство у соціальних мережах:


Генеральне консульство України в Гамбурзі (Федеративна Республіка Німеччина)
Керівник: Тарасюк Оксана Борисівна
Генеральний консул України в Гамбурзі
Адреса: Mundsburger Damm 1, 22087 Hamburg. Переглянути на мапі
Телефон: (+49 40) 22949810, (+49 152) 190 77 502 (ВИКЛЮЧНО в разі загрози життю чи загибелі громадян України)
Факс: (+49 40) 22949813
Ел. пошта: gc_deg@mfa.gov.ua
Веб-сайт: http://hamburg.mfa.gov.ua
Графік роботи:

Прийом громадян: 

Понеділок, середа, п’ятниця: 9:00—12:45

Вівторок: 14:00 – 17:45 

Четвер: прийом за попереднім записом громадян, які мають вади фізичного здоров’я, та прийом громадян з питань реєстрації актів цивільного стану; проведення виїзних консульських обслуговувань, відвідання арештованих і хворих громадян України

Вихідні - субота, неділя

Прийом громадян, які потрапили у скрутне становище (ДТП, втрата документів тощо), ведеться і у позаприйомні години.

Межі консульського округу:

Федеральні землі:

   Шлезвіг-Гольштейн,

Гамбург,

   Бремен,

  Нижня Саксонія.

                    

 

Примітки:

Увага! В приміщенні ГКУ в Гамбурзі консульський збір можна сплатити Вашою банківською EC-карткою.

Банківські реквізити:

Generalkonsulat der Ukraine in Hamburg

IBAN: DE 33 200 40000 067 888 55 00

BIC: COBADEFFXXX

Commerzbank AG Hamburg

Генконсульство у соціальних мережах:
 


Генеральне консульство України в Мюнхені (Федеративна Республіка Німеччина)
Керівник: Ярмілко Юрій Анатолійович
Генеральний консул України в Мюнхені
Адреса: Lessing Strasse, 14, 80336 München. Переглянути на мапі
Телефон: (+49 89) 55273718 (Канцелярія), (+49 160) 5121642 (ВИКЛЮЧНО в разі загрози життю чи загибелі громадян України)
Факс: (+49 89) 55273755
Ел. пошта: gc_dem@mfa.gov.ua
Веб-сайт: http://munich.mfa.gov.ua
Графік роботи:

Години роботи:

Пн. – Пт., 8:30 – 18:00

Прийом громадян:

Понеділок, середа, п’ятниця: 09:00 – 12:45

Вівторок: 14:00 – 17:45

 

 

Четвер: проведення виїзних консульських обслуговувань, відвідання арештованих і хворих громадян України, а також усиновлених дітей;

прийом громадян та вхід до Генконсульства - по четвергах - здійснюється виключно за попереднім записом (gc_dem@mfa.gov.ua) та письмовим погодженням з консульською посадовою особою для громадян з особливими потребами (інваліди, вагітні, тяжкохворі).

Прийом громадян, які потрапили у скрутне становище (ДТП, втрата документів та необхідність невідкладного повернення в Україну, тощо), ведеться і у позаприйомні години.

 

 

Вихідні - субота, неділя.

Надання інформації з консульських питань:

     Телефон                         Питання

08955273725

 паспортні питання та  консульський облік громадян

Пн, Ср, Чт, Пт – з 16.00 до 17.00;

Вт – з 10.00 до 11.00

08955273717

 питання громадянства та оформлення постійного  місця проживання за кордоном

Пн, Ср, Чт, Пт – з 16.00 до 17.00;

Вт – з 10.00 до 11.00

 

 

 

08955273719

 питання оформлення свідоцтва на повернення в  Україну та реадмісія осіб

 

Пн, Ср, Чт, Пт – з 16.00 до 17.00;

Вт – з 10.00 до 11.00

У разі, якщо Вам не вдалося з’єднатися за телефоном, рекомендуємо надіслати електронного листа на адресу Генерального консульства України в Мюнхені: gc_dem@mfa.gov.ua

Пропонуємо також уважно ознайомитися з інформацією у розділі «Найчастіші запитання (FAQ)»

ВКРАЙ ВАЖЛИВО!!!

Генеральним консульством України в Мюнхені не опрацьовуватимуться телефонні дзвінки з прихованих (утаємничених) номерів телефонів та анонімні телефонні дзвінки.

При написанні електронних звернень (листів) прохання зазначати прізвище, ім’я та номер телефону (анонімні електронні звернення не опрацьовуються).   

Межі консульського округу:
Федеральні землі:
Баварія, Баден-Вюртемберг
Примітки:

Сплата консульського збору:

Передоплата / Vorkasse На місці / POS-Terminal *
IBAN DE41700202700659507544
BIC HYVEDEMMXXX
bei HypoVereinsbank München

 

*приймаються тільки дебетні картки;
  готівка та кредитні картки не приймаються

Генконсульство у соціальних мережах:

  


Генеральне консульство України у Дюссельдорфі
Керівник: Єгоров Владислав Євгенович
Генеральний консул України у Дюссельдорфі
Адреса: Immermannstraße 50, 40210 Düsseldorf. Переглянути на мапі
Телефон: (+49 211) 93 65 42 11; (+49 176 2727 6043 - ВИКЛЮЧНО в разі загрози життю чи загибелі громадян України)
Факс: (+49 211) 93 65 42 29
Ел. пошта: emb_de2@mfa.gov.ua
Графік роботи:

Прийом громадян: Пн, Ср, Пт – з 09.00 до 12.45; 

                               Вт – з 14.00 до 17.45

Консультації за телефонами:

0211 93 65 42 11 Канцелярія  
0211 93 65 42 19 Загальні питання щодо роботи установи Пн – Пт з 09.00 до 13.00
0211 93 65 42 18 Консультація: паспортні та візові питання, консульський облік громадян Пн, Ср, Чт, Пт– з 16.00 до 17.00;Вт – з 10.00 до 11.00
0211 93 65 42 17 Консультація: питання виходу з громадянства України, питання визначення належності до громадянства України, набуття громадянства України за народженням Пн, Ср, Чт, Пт– з 16.00 до 17.00;Вт – з 10.00 до 11.00
0211 93 65 42 16 Консультація: питання ПМП, нотаріату, довідки про шлюбну правоспроможність, витребування документів, питання, пов'язані зі смертю громадян, питання РАЦС Пн, Ср, Чт, Пт– з 16.00 до 17.00;Вт – з 10.00 до 11.00

Четвер – за попереднім записом (+49 211 93 65 42 11): прийом громадян, які мають вади фізичного здоров’я, та прийом громадян з питань реєстрації актів цивільного стану; проведення виїзних консульських обслуговувань, відвідання арештованих і хворих громадян України.

Вихідні дні: субота, неділя

Межі консульського округу:
Федеральні землі:
Північний Рейн-Вестфалія
Примітки:

Реквізити для сплати консульського збору:

Generalkonsulat der Ukraine in Düsseldorf
IBAN: DE07 1004 0000 0260 9261 01
BIC: COBADEFFXXX
bei: Commerzbank, Filial Berlin 1

Генконсульство у соціальних мережах:


Генеральне консульство України у Франкфурті-на-Майні (Федеративна Республіка Німеччина)
Керівник: Польова Алла Валентинівна
Генеральний консул України у Франкфурті-на-Майні
Адреса: 60313, Frankfurt am Main, Vilbeler Strasse 29. Переглянути на мапі
Телефон: (+49 69) 29720920; (+49 176 23228951 +Viber - ВИКЛЮЧНО в разі загрози життю чи загибелі громадян України)
Факс: (+49 69) 29720929
Ел. пошта: gc_def@mfa.gov.ua
Веб-сайт: http://frankfurt.mfa.gov.ua
Графік роботи:

Години прийому: Пн, Ср, Пт - з 9:00 до 12:45,

                                       Вт - з 14:00 до17:45.

Четвер: прийом, у випадку такої можливості та за попереднім погодженням, громадян певних категорій (інваліди, тяжкохворі), а також прийом громадян з питань реєстрації актів цивільного стану; проведення виїзних консульських обслуговувань, відвідання арештованих і хворих громадян України

З 1 липня 2016 року прийом відбувається за онлайн-реєстрацією.

Зареєструватися на прийом: Termin vereinbaren

Вихідні дні  - субота, неділя (а також святкові та неробочі дні).

Прийом громадян, які подорожують у Німеччині та потрапили у скрутне становище (ДТП, втрата документів тощо), ведеться і у позаприйомні години.

Зміни у графіку прийому дивіться у розділах Анонси або Оголошення

Надання консультацій по телефону (для земель Гессен, Рейнланд-Пфальц та Саар; крім вихідних та святкових днів, відповідно до графіку):

+49(69) 29 72 090: Пн - 15.00-16.00,
                             Вт - 09.00-10.30,
                             Ср - 15.00-16.30,
                             Чт- 09.00-10.30, 15.00-16.00
                             Пт - 15.00-16.00

Не вдалося зателефонувати? Напишіть нам на електронну пошту gc_def@mfa.gov.ua або надішліть повідомлення у чат Messenger сторінки Генконсульства у соціальній мережі Facebook: . Також просимо перед зверненням до установи ознайомитися з відповідями консульських посадових осіб  на найчастіші запитання (FAQ).

Увага! Третьої середи кожного місяця (з 09.00 до 12.00) проводиться прийом громадян генеральним консулом А.В.Польовою.
Записатися на прийом до генерального консула можна:

  • по телефону (в години надання консультацій по телефону +49 (69) 29 72 090: Пн - 15.00-16.00, Вт - 09.00-10.30, Ср - 15.00-16.30, Чт- 09.00-10.30, 15.00-16.00, Пт - 15.00-16.00),
  • написавши на електронну адресу установи (gc_def@mfa.gov.ua)
  • або надіславши повідомлення у чат Messenger сторінки Генконсульства у соціальній мережі Facebook: 
Межі консульського округу:
Федеральні землі:
Гессен, Рейнланд-Пфальц, Саар
Примітки:

Сплата консульського збору:

Передоплата / Vorkasse На місці / POS-Terminal *
IBAN DE59 5004 0000 0606 6302 00
BIC COBADEFFXXX
bei Commerzbank Frankfurt/Main.

 

*приймаються тільки дебетні картки;
  готівка та кредитні картки не приймаються

Генконсульство у соціальних мережах:
  


Перелік консульських дій