Український національний павільйон, який було організовано на виставці БіоФах вже вчетверте, був цього року дуже успішний.
17 компаній-експонентів представляли Україну на БіоФах 2017. Деякі з них вже добре відомі міжнародним партнерам – завдяки участі у виставках та відповідальному веденню бізнесу. Водночас, нові компанії впевнено долучаються до міжнародного ринку: малі та середні підприємства, що не відзначаються великими потужностями, але здатні принести на міжнародний ринок органічної продукції унікальні продукти з родючої української землі.
Починаючи з 2014 року Національний павільйон України підтримується Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) в рамках швейцарсько-українського проекту «Розвиток органічного ринку в Україні».
У 2017 році павільйон також підтримується Федеральним міністерством продовольства та сільського господарства Німеччини (BMEL) через два німецько-українські проекти співробітництва «Консультування України в питаннях аграрної торгівлі – в рамках Повної та Всеохоплюючої Угоди про вільну торгівлю (ПВУВТ) між ЄС та Україною» та «Німецько-українська співпраця в галузі органічного сільського господарства», що впроваджуються AFC/IAK (www.afci.de / www.iakleipzig.de). Підтримку надає і Western NIS Enterprise Fund (WNISEF, www.wnisef.org), заснований за фінансування уряду США через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID).
Але цього року більшу частину витрат на організацію Національного павільйону України взяли на себе самі експоненти, фінансова підтримка донорів зменшується, що свідчить про стабільність розвитку органічного ринку.